Popestrimo šolo 2016 - 2021 - Osnovna šola Grad

Pojdi na vsebino

Popestrimo šolo 2016 - 2021

Šola > Popestrimo šolo
Aktivnosti novembra in decembra 2020



Oba meseca smo pri projektu Popestrimo šolo nadaljevali z delom na daljavo. Učenci so doma veliko ustvarjali, brali ali poslušali pravljice, vadili za Veselo šolo ali reševali logične uganke v spletni učilnici Brihtne glavce. Učenke iz tretje triade so reševale 1. sklop vprašanj za kviz Krajinskega parka Goričko. Letos je tema Natura 2000. Nekateri učenci so se udeleževali učne pomoči preko teamsov. Izvedli smo tudi božično dobrodelno akcijo, ki je letos potekala v drugačni obliki. Učenci so doma sami izdelali voščilnice za osamljene in ostarele posameznike v njihovi bližini. Poslali smo jih po pošti, ali pa so jih oddali v njihov nabiralnik.
Pri projektu se trudimo ohranjati pozitivno vzdušje in popestriti učencem šolanje na daljavo z raznovrstnimi zanimivimi vsebinami. Vse to ne bi bilo mogoče brez podpore staršev. Hvala vsem za sodelovanje in poslane fotografije.


Izdelke, ki so jih učenci ustvarjali doma, si lahko ogledate v galeriji.


Projekt Popestrimo šolo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Aktivnosti septembra 2020



S projektom Popestrimo šolo smo zakorakali v novo, zadnje šolsko leto. Veliko smo ustvarjali, pomagali smo si pri učni snovi in preživljali čas na prostem, ko je to bilo možno. V prvem razredu smo v okviru pravljičnega krožka delali na bralni pismenosti. Nadaljujemo tudi z Brihtnimi glavcami in Konstruktorstvom, a zaradi varnostnih ukrepov v nekoliko drugačni obliki, ker vse aktivnosti potekajo v okviru posameznih razredov.


Nekaj utrinkov z naših aktivnosti si lahko ogledate v galeriji.


Projekt Popestrimo šolo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Osnovna šola Grad
Grad 172 E
9264 Grad

Davčna št.: 23698110
Matična št.: 5085594000

TRR: SI56 0135 8603 0651 312

Tel.: +386 (0)2 55 18 810
Fax.: +386 (0)2 55 18 811
Kontaktni obrazec
Nazaj na vsebino